KlantInZicht
Een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) helpt u om de tevredenheid van uw klanten op een kostenefficiënte manier te monitoren én te verbeteren.
We ontzorgen u en uw collega’s bij
- keuze optimale onderzoeksopzet
- opstellen korte vragenlijst
- automatiseren van metingen (geen handwerk meer!)
- rapportage die door iedereen wordt begrepen en gebruikt
- aparte rapportage voor management en teams
- (indien gewenst) inclusief benchmarking en aanbevelingen voor verbeteracties
Zo gaan we te werk
1
Briefing
Samen bepalen we welke inzichten het onderzoek moet opleveren. We geven u deskundig advies over de meest efficiënte onderzoeksopzet en vragenlijst en rapportage.
2
Uitvoering
Uw klanten worden uitgenodigd om mee te werken aan het onderzoek. We houden u op de hoogte van de respons en versturen een reminder. Uiteraard zorgen ervoor dat het onderzoek representatief is voor al uw klanten.
3
Rapportage
De resulaten van het onderzoek zijn direct beschikbaar in een online rapportage. Indien gewenst voorzien van benchmarks, conclusies en aanbevelingen voor verbeteracties.
Wat levert het op?
- Actueel inzicht in de tevredenheid van uw klanten.
- Benchmarking van de resultaten.
- Praktische handvatten om de tevredenheid verder te verbeteren.
- Zonder zorgen over de opzet, uitvoering en representativitet van de metingen.
- Kostenefficiënt.
Ralph Sevarts, a.s.r.
"Het is prettig samenwerken met Etil; afspraak is afspraak en ze hebben een toegankelijke, flexibele opstelling."