NPSlab: een revolutie in marktonderzoek

6 november 2020

Een gedegen klantrelatiestrategie is een belangrijke sleutel voor succes. De Net Promoter Score (NPS) vormt daarvoor de basis. Etil en mediamonitoring bureau Clipit hebben in 2020 een grote stap gezet door nieuw soort NPS-meting te ontwikkelen op basis van mediadata en kunstmatige intelligentie. Met deze oplossing krijgt u diepgaand inzicht in de NPS van uw organisatie, product of dienst. Ons NPSlab is actueler en betaalbaarder is dan traditionele NPS-metingen. 

nps-figure.svg

Hoe werkt het? 

  • Clipit verzamelt en bewaart alle berichten op alle media in Nederland.
  • Clipit categoriseert alle berichten en reacties.
  • Etil analyseert deze op de zoektermen van uw organisatie, product of dienst. 
  • We trainen het door ons ontwikkelde algoritme.
  • Op basis van de mediaberichten en reacties voorspellen we uw NPS.
DEMO_NPSlab-c28f2f50.png

Meer weten?