NPSlab: een revolutie in marktonderzoek
25 juli 2022AEen solide klantrelatiestrategie is een belangrijke sleutel tot succes. De Net Promoter Score (NPS) vormt hiervoor de basis. Etil en mediamonitoringbureau Clipit hebben in 2020 een grote stap gezet door een nieuw type NPS-meting te ontwikkelen op basis van mediadata en Artificial Intelligence. Deze oplossing geeft u diepgaand inzicht in de NPS van uw organisatie, product of dienst. Ons NPSlab is actueler en voordeliger dan traditionele NPS-metingen.
Hoe werkt het?
• Clipit verzamelt en bewaart alle berichten van alle mediabronnen in Nederland.
• Clipit categoriseert alle berichten en reacties.
• Etil analyseert ze op basis van zoekwoorden voor uw organisatie, product of service.
• We trainen het algoritme dat we hebben ontwikkeld.
• Op basis van mediaberichten en reacties voorspellen we je NPS.
Meer weten?
- Neem een kijkje op de NPS pagina
- Contacteer Evert Webers.