NPSlab: een revolutie in marktonderzoek

Een gedegen klantrelatiestrategie is een belangrijke sleutel voor succes. Een Net Promoter Score (NPS) vormt daarvoor de basis. Etil research & marketing en Clipit hebben een grote stap gezet door nieuw soort NPS-meting te ontwikkelen die beweerd gedrag koppelt aan sociaal gedrag. Via ons algoritme beschik je over diepgaande inzicht via realtime informatie. NPSlab is daardoor vele malen betrouwbaarder én betaalbaarder is dan de traditionele tools.

In NPSlab combineren we grootschalig marktonderzoek van onderzoeksbureau Etil aan een continue kwantitatieve (social) media analyse van media monitoring bureau Clipit.

NPSlab marktonderzoek marketing

NPSlab is een slimme tool die inmiddels zeer succesvol wordt ingezet bij tal van klanten. NPSlab gaat verder dan de traditionele NPS-meting en biedt dankzij onze slimme technologische oplossing een realtime accurate en gedegen meting. Op die manier ben je direct in staat om je klantstrategie te optimaliseren.

NPSlab = Netpromoter tools + instrumentarium van gedegen grootschalig marktonderzoek + continue (social) media monitoring

-

Wat heeft u nodig om te weten of uw gevoel u niet misleidt?

- actueel inzicht in uw markt
- nauwkeurige voorspelling van het gedrag van klanten en andere stakeholders
- de mogelijkheid om grote groepen (potentiële) klanten te analyseren
- met een betaalbare tool

kijk op NPSlab.nl

Experts

Wij helpen u graag

  •  

    Evert Webers

    research director